Tuesday, April 18, 2006

 

Pottatreenit jatkuvat

Pottailu on hauskaa! Eilen tein pottaan kahdet pissat ja kakan ja tänään tein heti aamusta taas yhdet pissat. Melkein aina kun äippä minut potalle nostaa, teen sinne jotain. Tänään olisi varmasti tullut pissat potalle myös ennen päikkäreitä, mutta äippä unohti koko pottajutun ja alkoi vain vaihtaa vaippaa. Pissasin sitten kostoksi hoitopöydällä äipän päälle. Hih!

Eilen ei minulle ruoka oikein maittanut ja illalla äippä ja iskä totesivat, että ylhäälle on taas tulossa hampaita. Toinen yläkakkonen kuultaa jo läpi ja toiseltakin puolelta on ien ihan turvoksissa. Minä en muuten paljon anna tuonne suuhuni katsella kun hampaita on tulossa, laitan huulet tiukasti yhteen jos joku yrittääkin kurkata. Ne ovat minun Suuni ja Hampaani ja itse saan päättää, milloin niitä katsellaan.

Nousin tänään muuten ensimmäistä kertaa seisomaan tukea vasten. Tämä tapahtui akvaarion edeessä. Minusta on tosi hauskaa seistä siinä, läpsytellä lasia ja katsella kun kalat uivat. Ryömiminenkin alkaa pikkuhiljaa sujua, kun olen vähän kehitellyt pinnaani ja jaksan yrittää. Pyörin huimaa vauhtia napani ympäri ja nyt olen ihan huomaamatta ruvennut liikkumaan myös vähän pidemmälle. Helpointa se on, kun olen paljaalla lattialla ilman sukkia. Se on sillä tavalla aika jännää, että ihan yhtäkkiä olen muualla kuin mistä lähdin! Äipällä on kohta aika lailla tekemistä, että pysyy perässäni.

Lempipuuhaani on autolla ajelu. Potkin lattiasta vauhtia ja menen autolla aika lujaa. Äipän tai iskän on kyllä pakko vahtia vieressä, etten putoa auton päältä, vaikka harvoin niin tapahtuukaan.

Tänään meillä oli äipän kanssa hauskaa, kun Elsa-kissa katsoi telkkaria. Sieltä tuli joku luonto-ohjelma, jossa linnut lauloivat kovasti ja Elsa tuijotti niitä silmä kovana. Taisi ajatella, että sieltä saisi hyvän makupalan.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?