Monday, March 06, 2006

 

Olisiko ne hampaat vihdoin tulossa?

Minulla on nyt pari päivää syöminen ollut aika takkuista. Tänään aamulla maistui vielä puuro ja päivällä liha-kasvisose jotenkuten, mutta iltaruoka ei sitten maistunut enää ollenkaan eikä myöskään iltapuuro. Maitoa olen kyllä juonut aika lailla. Äiti sanoi, että joskos ne hampaat nyt sitten vihdoin olisivat tulossa. Ikenet ovat pullottaneet viikkotolkulla, mutta eivät vain tule läpi. Äiti sanoi, että ei ole ollenkaan reilua, että meillä hampaita tehdään viikkokausia. Ei se minustakaan ole kivaa!

Viime viikkoina minä en oikein ole viihtynyt lattialla. Jos minut laittaa selälleen, käänny heti mahalleni ja yritän ryömiä eteenpäin. No se ei oikein onnistu vielä. Äippä sanoo, että minun pitäisi vaan yrittää eikä hermostua heti, mutta helppohan sen on sanoa! Tänään illalla minä sitten kuitenkin yritin ja äippä ja iskä molemmat sanoivat, että hienosti peppu nousi! Oli kuulemma ihan yritystäkin nyt eikä pelkkää vinkumista. Ihan kuin minä muka joskus vinkuisin tai kitisisin. Paljon mielummin minä kuitenkin istun lattialla, siitä on paremmat näköalat!

Huomenna äiskä ja iskä lähtevät Helsinkiin elokuviin ja syömään ja mummo tulee hoitamaan minua. Aika jännää!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?