Tuesday, February 14, 2006

 

Hampuja tulossa

Minulla oli tänään hammashoitaja ja se oli aika hassua. Hassua siksi, että me oltiin lähdössä ja äippä puki minulle päälle ja sitten minä teinkin ison kakkeluksen. No äippä sitten joutui vaihtamaan vaatteet ja viemään minut pesulle ja totta kai siinä meni aikaa vaikka kuinka. Äippä soitti hammashoitajalle ja sanoi, että me ollaan myöhässä, mutta ei se kuulemma haitannut.

Hammashoitajatäti katsoi suuhun ja sanoi, että sieltä on juuri puhkemassa ylähampaat. Sitähän minä olen yrittänyt sanoa, ovat nimittäin olleet aika kutiavat ja kipeät viime aikoina. Alhaalle on myös tulossa kohta kaksi hampua lisää. Minä olen jo aika iso poika!

Täti antoi minulle oman hammasharjan (jota jo vähän maistoin) ja fluoritabletteja, joita minun pitää alkaa syödä. Kaikkea sitä pikkupojan täytyykin muistaa! Äiti sanoi, että tänään illalla me kokeillaan hampaiden harjausta ensimmäistä kertaa. Minua onkin kovasti kiinnostanut kun äiti pesee omia hampaitaan, joten kivaa kokeilla samaa myös itse.

Comments:
Heippa Niilo!

Sinulla on hieno blogi, katseltiin tätä eilen äidin kanssa ja minä tykkäsin siitä kovasti. Parasta oli kuvat, niistä tykkäsin ihan erityisesti!

Toivottavasti nähdään pian ja tulethan sitten leikkimään meille, kun meidän isi on rakentanut meidän talon valmiiksi?

Terveisin
Helmi
 
Moikka Helmi!

Totta kai minä tulen leikkimään teidän uuteen taloon! Ensi kesänä minullakin on varmaan aika vauhti päällä ja sitten meitä ei pysäytä mikään...

T: Niilo
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?