Wednesday, March 15, 2006

 

Kevätpörriäisiä

Kevättä on ilmassa, sanoo äippä. No niinpäs onkin, on ollut tosi kivat ilmat viime aikoina! Aamut ovat tosi valoisia ja äippä sanookin, että aamut alkavat aivan liian aikaisin meidän perheessä nykyään. Minä olen viime aikoina heräillyt aikaisemmin, kuuden ja seitsemän välillä ja äippää on väsyttänyt sillon vielä kamalasti. Menisi aikaisemmin nukkumaan niin ei sitten tarvitsisi aamuisin haukotella! Minä nukahdan yleensä yhdeksältä ja äippä monesti valvoo puolille öin.

Minulle ostettiin pari viikkoa sitten uusi turvaistuin kun kaukalo oli tosi ahdas minulle. Siinä on hauska istuskella ja katsella maisemia! Äippä ja iskä valitsi HTS:n Besafe Izi combin, sen saa sitten käännettyä naama menosuuntaan kun minä olen paaaaaljon isompi. Nyt minun pitää istua vielä selkä menosuuntaan kun se on turvallisempaa. Lauantaina meidän perhe lähtee Tampereelle ja äippää ainakin vähän jännittää, että miten matka menee. Minä kyllä olen ajatellut vaan nukkua koko matkan.

Tänään äippä vaihtoi vaunujen koppaosan ratasosaan. Minä olen niin iso poika, että en oikein enää mahtunut koppaan vaan oli tosi ahdasta. Me käytiin sitten äipän kanssa lenkillä rattaiden kanssa ja hyvin minulle maittoi uni niissäkin. Minulla on rattaisiin sellainen lämpöpussi, jossa on kivan lämmintä. Iskä oli tyytyväinen kun näki, kuinka paljon pienemmät rattaat on kuin vaunut, ne mahtuu kuulemma paljon paremmin auton takakonttiin!

Comments:
Terveisiä ja mukavaa pääsiäisen odotusta Niilolle ja Äipälle karvakuonolaisilta Maurilta ja Miralta Espoosta, ja omistajaltaan myös!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?