Wednesday, May 31, 2006

 

Aurinko paistaa ja vettä sattaa...

Viime päivinä on ollut taas kivat ulkoiluilmat, mutta vettä on kyllä ripotellut jossain vaiheessa lähes joka päivä. Me ollaankin oltu tosi paljon ulkona kun minä siitä kovasti tykkään!

Sunnuntaina käytiin Linnanmäellä, mukana oli myös Maiju-serkku (Maiju on oikeasti minun äippäni serkku, mutta minä saan kutsua häntä omaksi serkukseni kun ei muutakaan hyvää nimitystä olla keksitty). Maiju kävi vaikka missä laitteissa, Vuoristoradassakin äipän kanssa, mutta niinpä kävin minäkin! Ensin äipän ja Maijun kanssa karusellissa, sitten iskän kanssa Panoraamassa ja vielä iskän kanssa Vankkuripyörässä. Näistä Vankkuripyörä oli ehdoton suosikkini, kovasti siellä korkealla ilmassa hihkuin!

Minä olen alkanut jokellella kovasti. Tähän asti olen lähinnä vain kiljunut ja murissut, mutta nyt sanavalikoimassa on mm. vau-vau, väy-väy, mam-mam, nam-nam ja bam-bam. Jos oikein hellälle päälle satun, halaan kovasti ja sanon "ai... oi...". Tänään Väiskin nähdessäni sanoin "Vä" ja Elsalle tapailin jotain eellä alkavaa. Uskottava se on äipänkin, että minä olen kasvamassa isoksi!

Ainakin toistaiseksi minä olen palannut kaksiin kunnon päiväuniin. Illat olivat aika villit yksillä unilla ja sitten nukuin levottomasti yölläkin ja nyt äippä laittaa minut torkuille jo ennen lounasta. Joskus nukuttamisessa menee kauemmin, joskus vähän vähemmän aikaa. Yöt olen nukkunut nyt hyvin, mutta jostain syystä nukun tosi huonosti, jos iskä nukkuu samassa huoneessa. Iskä on nyt nukkunut muutaman yön työkkärissä ja minä en ole edes heräillyt yöllä! Äippä sanoi, että minut täytyy varmaan kohta siirtää omaan huoneeseen nukkumaan, että iskä pääsee takaisin omaan sänkyynsä. Iskä kuorsaa ja pyörii aika tavalla öisin ja äippä epäilee jumppaöiden johtuvan siitä. :) Mutta saas nyt nähdä, mitä tapahtuu. Joka tapauksessa menen sitten uudessa talossa nukkumaan omaan huoneeseen, mehän yritetään muuttaa ensi vapuksi!

Käytiin muuten jättämässä rakennuslupahakemus perjantaina koko perheen voimin. Ensi tiistaina me sitten mennään tekemään kaupat tontista ja sitten se on menoa! Kesäkuun lopussa aloitetaan puiden kaataminen tontilla ja kaivinkoneet tulevat heinäkuussa.

Me vihdoin saatiin se uusi kamera tänään! Nyt äippä pääsee sitten taas ottamaan kunnollisia uusia kuvia minusta ja minä poseeraamaan. Olenkin aikamoinen linssilude. :)

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?