Tuesday, July 11, 2006

 

Kesämies mennä vipeltää

Minä olen nyt sisäistänyt kävelyn niin, että kävelen enemmän kuin konttaan. Sunnuntaina opin, että kävellessä voi kääntyä ilman että täytyy välillä mennä alas lattialle ja sehän auttoi kummasti. Tänään yritin ottaa vähän juoksuakin, mutta sitten kyllä sotkeuduin jalkoihini. Mutta kohta menen ja kovaa!

Me ollaan äipän kanssa oltu tosi paljon pihalla. Tässä minä kävelen meidän taloyhtiön nurmikolla ja tässä rummutan. Ihanaa, ensi kesänä minulla on sitten ihan oma piha. Täytyy vaan odottaa, että iskä saa talon ensiksi pystyyn.

Hui! Täytän muuten tasan viikon päästä 11 kuukautta! Äippä kauhistelee, että miten aika voi mennä näin nopeasti, mutta minusta on kiva kasvaa isoksi. Tänään oltiin saunassa mummolassa ja minä sain salaa maistaa saunan päälle vähän iskän makkarasta kun niin kamalan pontevasti vaadin. Hyvältä maistui ja olisin syönyt lisääkin.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?