Sunday, June 25, 2006

 

Minä kävelen!

Viime torstaina otin ensimmäiset oikeat askeleeni ja nyt menen jo paljon pidemmälle. Käveleminen on hauskaa ja olen aivan innoissani! Äippä sanoi, että sen on pakko siivota hyllyjä ja siirtää särkyviä tavaroita ylemmäksi--minä en kyllä ymärrä, että miksi. Antaisi vaan olla siellä missä ovat. Minä osaan nyt myös nousta seisomaan suoraan vaan lattialta. Kontaankin lujaa, tosin omalla tyylilläni.

Meidän perhe oli viettämässä mittumaaria Jyväskylässä Helmin uudessa talossa. Meillä oli tosi hauskaa, käytiin puistossa ja pelattiin jalkapalloa. Minä nukuin yöt makeasti Helmin matkasängyssä ja äippä ja iskä pelasivat Scrabblea Helmin äipän ja iskän kanssa. Aamulla äippä ja iskä olivat väsyjä. Eikö ne ikinä opi menemään ajoissa nukkumaan? Helmin talo on Jyväskylässä ja aikamoisen hieno talo se onkin. Harmi juttu, että Helmi ei asu lähempänä, sen kanssa oli kiva leikkiä. Kotimatkalla minulla meinasi mennä hermo kun piti istua ihan paikoillaan turvaistuimessa ja äippä sanoi, että ihan heti ei kyllä lähdetä minnekään pidemmälle tai se ottaa kuulosuojaimet mukaan. Mutta silloinhan se ei ollenkaan kuule, mitä minä sanon!?!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?