Tuesday, July 25, 2006

 

Pikkuinsinööri vauhdissa

Meidän perheellä on ollut viime viikkoina hirmuinen kiire. Meidän taloa rakennetaan kovaa vauhtia ja minä olen ollut auttamassa pikkuinsinöörinä. Erityisesti olen ihastunut maansiirtokoneeseen ja olenkin päättänyt, että minusta tulee isona kaivinkoneen kaivaja! Kaivinkone on niiiin ihana, että haluaisin koko ajan mennä koskettamaan sitä ja äippä saa olla tarkkana, etten mene koneen viereen kun se on käynnissä. Metsuria minusta ei muuten tule, sillä moottorisaha on tosi pelottava. Iskää ei muuten juuri kotona näy kun se on raksalla koko ajan ja me ollaankin äipän kanssa käyty sitä moikkaamassa siellä joka päivä ja viety sinne ruokaa ja kahvia. Tänään iskä valaa siellä anturoita vaikka minä kyllä ihmettelenkin sitä hommaa. Meidän kissoilla nimittäin on jo anturat, polkusellaiset, eikös niitä voisi käyttää siellä talossa sitten kun kissat muuttaa sinne meidän kanssa asumaan?

Minä en muuten enää konttaa ollenkaan vaan kävelen tai juoksen koko ajan. Korkeiden kynnysten yli, vessaan tai parvekkeelle, minä menen karhunkävelyä. Nyt käveleminen ja juokseminenkin sujuu kenkienkin kanssa ja painan menemään raksallakin kuin pieni höyryveturi. Äippä on aika väsynyt iltaisin kun saa minut nukkumaan, minä kun menen kuin ikiliikkuja kaiken päivää. Nyt illat ovat venyneet ja venyneet ja tänään äippä kokeili jos minä pärjään yksillä unilla. Hienosti pärjäsin, nukuin päikkäreitä puoli yhdestä puoli kolmeen. Äippä sanoi, että illalla minä menen sitten aikaisemmin nukkumaan, mutta en minä niin kovin aikaisin mennyt, nukahdin puoli yhdeksän jälkeen. Saas nähdä miten aamusta nukun. Äippä toivoo kovasti, että nukkuisin seitsemään, mutta saatanpa yrittää herättää sen kuitenkin kuudelta. Äippä sanookin, että minä olen aikamoinen ikiliikkuja.

Kun me äipän kanssa aloitettiin tämä blogi, tarkoituksena oli kertoa kuulumisia tutuille. Mutta kas kummaa! Tällä blogilla on lukijoita aika lailla ja moni ei minua ole koskaan tavannutkaan. Nyt minun blogiania suositeltiin Blogiskoopissakin! Minä olen nyt kyllä aika polleana. Lisäsin tuonne profiiliin syntymäaikani niin tuntemattomienkin on helpompi minuun tutustua.

Comments:
Tilasin sut on kiva seurata miten kehitys! :o)
 
Moi Niilo!

Onnea ensimmäisestä taiteellisesta arvostelustasi! Oli kiva lukea blogiskoopin kehut.

Hyvä, kun siivoat, äiti tulee iloiseksi.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?