Sunday, July 15, 2007

 

Seitsemän faktaa

Minut haastettiin kertomaan seitsemän faktaa itsestäni. Haastajina lähes yhtäaikaisesti sekä kummari että naapurin täti.

1. Minä kutsun itseäni Iioksi. Nykyään useimmiten jälkiliitteenä ite eli Iio ite tässä moi.

2. Paras kaverini on Otta, jota välillä kutsun myös Totaksi. Ennen sen nimi oli Päppä. Se on sininen ja sillä on pää ja kädet muttei jalkoja laisinkaan. Kummarit toivat sen minulle sairaalaan kun olin syntynyt.

3. Minä olen ollut päiväkuiva jo puoli vuotta. Vaippoja ei ole käytetty pitkään aikaan edes päiväunilla. Öisin on vielä vaippa käytössä, mutta sekin on välillä aamuisin ihan kuiva.

4. Minä olen pienen ikäni käyttänyt kestovaippoja. Äippää hirvittää kertakäyttövaiposta syntyvä maatumaton kaatopaikkajäte.

5. Minä opettelen kovaa vauhtia kierrättämään. Tiedän jo, että meillä roskat lajitellaan ja osaan jo osittain laittaa ne oikeisiin roskiksiin. Vähän on välillä hankalaa muistaa, että mihin mikäkin menee, kun roskiksia on seitsemän: bio, metalli, lasi, nestekartonki, pahvi, lehdet ja sekajäte.

6. Minulla on mummi, mummo ja mummu. Kahta ensimmäistä kutsun muumeiksi.

7. Minä rakastan eläimiä ja useimmiten hoidan niitä hellästi. Väistin selässä välillä ratsastan, mutta Eisa juoksee minua aika usein karkuun. Kaloja on kiva katsella akvaariossa.

Minä en tapani mukaan taaskaan haasta ketään, mutta halutessasi voit tästä napata haasteen mukaasi.

Labels:


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?