Thursday, June 28, 2007

 

Uudessa kodissa

Heippa kaikille!

Enpä ole juuri ehtinyt käydä teille juttuja kertomassa, me nimittäin tehtiin talo valmiiksi ja muutettiin! Äippä on pistänyt meidän raksablogiin kuvia, voitte siellä käydä kurkkimassa.




Meidän talo on aika hieno, mutta aika paljon minä olen joutunut kyllä akkaamaan ja käyttämään ahaa. Aamulla ensimmäiseksi etsin vasaran ja vähän paukuttelen ja sitten menen sahaamaan. Ensi viikolla on tosi jännää, kun pihaan tulee taija (=kaivuri) ja se sitten taijaa! Minä meinaan parkata itseni siihen pihalle ja katsella sitä konetta kaiken aikaa!


Uudessa kodissa minulla on ihan ikioma huone. Isi maalasi seinään liitutaulun ja minusta on ihan superkivaa piirtää tauluun liidulla Väistin kuvia. Äipän pitäisi vaan löytää jostain sellainen sieni, jolla taulun saisi kivasti puhtaaksi.


******************************************

Me ollaan taas äipän kanssa keskusteltu:

Niilo: Isi on töissä.
Äippä: Mitäs isi tekee töissä?
N: Poaa. Ahaa. (=poraa ja sahaa)
Ä: Aijaa?
N: Mmmm. Isi taitava.
Ä: Onko äiti taitava?
N: Ei oo.
Ä: Mitäs äiti tekee töissä?
N: Kukkuu. (=nukkuu)

Labels: ,


Comments:
Tervehdys Niilo! Sinäpä olet kovasti kasvanut ja hienoja sanojakin jo oppinut. Ja miten mukavaa, että olet saanut ikioman huoneen uudesta upeasta kodistanne. Voi oikein hyvin ja kerro vanhemmillesi (ja kissoille) terveisiä Marilta. Et ehkä enää muista minua, mutta olen se hassu hiljainen täti, joka kävi ensimmäisenä elinvuotenasi sinua monta kertaa tapaamassa.
 
Aika jännää, että saat piirtää seinään! Olisi kiva nähdä Väiskin kuvia.

Äiti se taitaa vasta taitava ollakin, kun on onnistunut saamaan tuollaisen työpaikan...
 
Auts, vai nukkuu se äiti töissä. Terveisiä Sallalta :o)
 
Moi Niilo! Haluaisitko ottaa haasteen vastaan? Saa sanoa eikin!
 
Moi kaikille!

Mari, äiti laittaa sinulle kutsun synttäreille elokuussa, olisi kiva nähdä!

Kummari: minä saan piirtää seinään kun vaan piirrän liidulla. Käskenkin äitiä, että ottaa kuvan siitä kun piirrän. Ja tottahan toki otan haasteen vastaan!
 
Niilo,

sinulle on heitetty haaste blogissa: http://www.sanzibaari.vuodatus.net/
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?